Verjaardagen contacten

Discuss EssentialPIM in Dutch

Moderators: PeCe, Moozer

Post Reply
User avatar
Xa4
Novice
Posts: 31
Joined: Fri Oct 24, 2008 10:32 pm
Location: Belgium
Has thanked: 1 time

Verjaardagen contacten

Post by Xa4 »

Beste gebruikers,
Alle contacten van mijn Epim agenda die ik een verjaardag kan toekennen vinden het steeds leuk als ik dan op de juiste datum een wens kan overmaken. Leuk is binnen agenda dat je onderaan de naam, datum en de leeftijd van de jarige reeds een 3 tal dagen vooraf kan aflezen.
In de laaste versie 2.81 maakte ik een nieuw contact aan met geboortedatum, deze reminder onderaan komt er niet, maar in agenda zelf komt er een wederkerende daggebeurtenis. Ik krijg die persoongegevens niet meer onderaan mijn agenda bij de rest van de jarigen. Wat is er loos? :? :?: :? :?:

Groeten
Xa4
Epim pro lifetime license user
gui
Guru
Posts: 248
Joined: Mon Oct 31, 2005 1:27 pm
Location: Belgium

Re: Verjaardagen contacten

Post by gui »

Xa4 wrote:Beste gebruikers,
Alle contacten van mijn Epim agenda die ik een verjaardag kan toekennen vinden het steeds leuk als ik dan op de juiste datum een wens kan overmaken. Leuk is binnen agenda dat je onderaan de naam, datum en de leeftijd van de jarige reeds een 3 tal dagen vooraf kan aflezen.
In de laaste versie 2.81 maakte ik een nieuw contact aan met geboortedatum, deze reminder onderaan komt er niet, maar in agenda zelf komt er een wederkerende daggebeurtenis. Ik krijg die persoongegevens niet meer onderaan mijn agenda bij de rest van de jarigen. Wat is er loos? :? :?: :? :?:

Groeten
Xa4
Xa4,

Ga naar Contacten, dubbelklik op een van de contacten, selecteer het veld Verjaardag en klik op het veld bewerken toets. In het geopende venster ziet u een veld,onderaan lijst gebeurtenissen weergeven,klik dat aan.

Zo moet het lukken
Attachments
veld.JPG
veld.JPG (29.34 KiB) Viewed 2672 times
Gui
Post Reply