Activiteiten

Discuss EssentialPIM in Dutch

Moderators: PeCe, Moozer

Post Reply
User avatar
Onzeouwe
Novice
Posts: 8
Joined: Sun Mar 31, 2013 9:54 am

Activiteiten

Post by Onzeouwe »

Vergis ik me of is dit forum niet (of niet geheel) actief. Of zijn er zo weinig Esstential Pim gebruikers?
Ik heb me pas aangemeld op dit forum en meestal kun je de vragen of problemen die je ondervindt hier dan wel terug vinden Maar aan de data's te zien is er weinig og geen interesse.

Dick :?: :?:
User avatar
PeCe
Guru
Posts: 1407
Joined: Tue Jul 13, 2010 1:49 pm
Location: Spakenburg, Netherlands
Has thanked: 101 times
Been thanked: 330 times

Re: Activiteiten

Post by PeCe »

Hallo Dick,

Eerst even een opmerking, kan je je foto iets verkleinen, die is tamelijk groot en komt bij ieder bericht dat je plaatst. Geeft een wat onduidelijk geheel bij de berichten.

Wat je opmerking over activiteit in het NL-gedeelte betreft, tja dat heeft meerdere redenen.
Meest belangrijke is vermoedelijk onze eigen "handicap??" (als je dat zo mag noemen) dat we zelf meerdere talen spreken. Gevolg veel van de berichten worden in het Engelse gedeelte geplaatst.
Wat ook meespeelt is dat er niet veel actieve leden (of moderators) zijn die je van antwoorden kunnen voorzien. Waardoor diverse gebruikers dus overschakelen naar het Engelse gedeelte.

MAAR als er vragen zijn, dan kan je ze hier zeker stellen. Er zijn wel gebruikers (zoals ondergetekende) die hier regelmatig kijken en zoveel mogelijk proberen te helpen. Idem (wel van Ashtonsoft) wil Max (via vertaalsoftware) hier (als niemand anders antwoord) ook wel reageren, maar dat doet hij dan in het Engels.

Daarnaast is de groep Nederlandstalige gebruikers natuurlijk op het geheel van wereldwijde gebruikers maar een klein deel, dat is idem een reden dat het niet bruist van activiteit.

Welkom hier en zoals al gezegd, als je vragen hebt, stel ze gerust, helpt ook mee om hier meer activiteit te krijgen. :)
Peter Tak
The Netherlands
Moderator and Dutch translator for EPIM
EPIM 11.8.4 Pro portable / Android EPIM 6.0.17
Post Reply