E-mail bericht opent niet in nieuw venster

Discuss EssentialPIM in Dutch

Moderators: PeCe, Moozer

Post Reply
Osimedia
Posts: 1
Joined: Mon May 30, 2016 1:54 pm

E-mail bericht opent niet in nieuw venster

Post by Osimedia »

Alles werkt normaal, totdat ik een e-mail aanklik. Het nieuwe venster verschijnt wel onderin de taakbalk, maar wordt vervolgens niet getoond (zie bijlage). Dit probleem doet zich spontaan voor, tot nu werkte het prima.

Ik heb geprobeerd om het programma opnieuw te installeren. Maar na het opnieuw installeren bleef het resultaat hetzelfde: alles werkt, behalve het nieuwe venster openen met de mail erin.

Ik werk op windows 10.
schermafbeelding.png
Zoals je ziet verschijnt het window wel, maar er staat geen inhoud in. Dit komt voor bij elk mailtje, en ook als ik een nieuwe mail wil maken.

Iemand een tip?
Max
Site Admin
Posts: 21714
Joined: Wed Dec 08, 2004 11:39 pm
Has thanked: 819 times
Been thanked: 364 times
Contact:

Re: E-mail bericht opent niet in nieuw venster

Post by Max »

Hello,

please try EssentialPIM 7.0 RC3. If the problem persists, please post more and larger screenshots, demonstrating the problem.
Maxim,
EPIM Team
User avatar
Onzeouwe
Novice
Posts: 8
Joined: Sun Mar 31, 2013 9:54 am

Re: E-mail bericht opent niet in nieuw venster

Post by Onzeouwe »

Ik heb het zelfde probleem, vermoedelijk ontstaan na de laatste update.
Essential Pim adviseert 7.0 te downloaden echter waar haal ik die vandaan. Maar kan ook zijn ontstaan na de laatste crash welke windas 10 had veroorzaakt.
User avatar
PeCe
Guru
Posts: 1403
Joined: Tue Jul 13, 2010 1:49 pm
Location: Spakenburg, Netherlands
Has thanked: 101 times
Been thanked: 329 times

Re: E-mail bericht opent niet in nieuw venster

Post by PeCe »

laatste update is welke versie? 7.13?
Als u echt terug wilt/moet naar een oudere versie, dan zijn die te downloaden door op deze link te klikken en de keuze te maken welke versie er nodig is.

Op zich is het vreemd dat het fout gaat, dat doet mij vermoeden dat het mogelijk niet met de versie te maken heeft, maar dat het epim.ini bestand verminkt is geraakt. Als u dit bestand (portable = in de programma-map / desktop versie = in ...users\roaming\essentialpim...) verwijderd kan het goed zijn dat het probleem is verholpen. Nadeel is wel dat u eventuele voorkeuren opnieuw moet instellen.
Peter Tak
The Netherlands
Moderator and Dutch translator for EPIM
EPIM 11.8.4 Pro portable / Android EPIM 6.0.17
Post Reply