email berichten verdwenen

Discuss EssentialPIM in Dutch

Moderators: PeCe, Moozer

Post Reply
sjiep

email berichten verdwenen

Post by sjiep »

Ik heb bij mijn zus essentialpim free geïnstalleerd op een windows 7 laptop.
Nu gebruikt zij gmail en die heb ik dan ook ingesteld.
Het vervelende is, dat zij regelmatig de emailberichten mist, ze zijn niet meer zichtbaar in essentialpim. Ook de agenda is dan verdwenen. Bij het terugzetten van de database komt het soms voor dat deze ook leeg is. Ga ik dan op google gmail kijken, zijn de berichten gewoon aanwezig. Ik heb de instellingen (naar mijn mening) goed bekeken, maar nergens vind ik iets over berichten bewaren na lezen o.i.d. Weet iemand wat er verkeerd gaat?
gui
Guru

Re: email berichten verdwenen

Post by gui »

sjiep wrote:Ik heb bij mijn zus essentialpim free geïnstalleerd op een windows 7 laptop.
Nu gebruikt zij gmail en die heb ik dan ook ingesteld.
Het vervelende is, dat zij regelmatig de emailberichten mist, ze zijn niet meer zichtbaar in essentialpim. Ook de agenda is dan verdwenen. Bij het terugzetten van de database komt het soms voor dat deze ook leeg is. Ga ik dan op google gmail kijken, zijn de berichten gewoon aanwezig. Ik heb de instellingen (naar mijn mening) goed bekeken, maar nergens vind ik iets over berichten bewaren na lezen o.i.d. Weet iemand wat er verkeerd gaat?
Hi,

dat probleem heb ik nog niet tegen gekomen. Ik moet er wel bij vermelden dat ik de pro versie gebruik.
De berichten bewaren op de server kan men in de pro op volgende manier oplossen.
Men gaat naar accountinstellingen, wijzigen, tab geanvanceerd en daar kan men het hokje aanvinken.
Test het eens uit.
Gui
Post Reply