Foutmelding
Foutmelding
De nieuwste Update van EP (portable) opgehaald (3.2) en uitgepakt, echter deze geeft een foutmelding.
Ik kan geen wachtwoord invoeren (geeft direct deze melding). Wat is hier niet goed ?
Ik kan geen wachtwoord invoeren (geeft direct deze melding). Wat is hier niet goed ?
- Attachments
-
- 0-Foutmelding.jpg (10.3 KiB) Viewed 6108 times
-
- Expert
- Been thanked: 1 time
Re: Foutmelding
Geen idee, maar in het Engelstalige forum wordt een soortgelijke melding gedaan. Er blijkt een quick-fix te zijn. Download het Epim-bestand opnieuw en pak het uit in de bestaande Epim Port. map. Als het nog steeds niet werkt, dan zit er niets anders op te posten in het Engelstalige forum (de technische ondersteuning in het NL is begrijpelijk beperkt), incl. screenshot.lensen wrote:De nieuwste Update van EP (portable) opgehaald (3.2) en uitgepakt, echter deze geeft een foutmelding.
Dutch translator of EssentialPIM
Na een crash van Essential PIM op mijn U3 disk was het voor mij noodzakelijk om het programma opnieuw te instaleren. Toen ik op de website een net uitgekomen versie aantrof was ik zeer verrast en benieuwd. Echter na installatie, kreeg ik deze melding ook en kon dus mijn bestanden niet meer openen. Ik ga ook proberen of deze Quick-fix werkt -_- . Als iemand een link naar deze fix heeft zou dat mij heel erg vrolijk maken. ))
-
- Expert
Dit is het bericht met de link naar de fix: viewtopic.php?f=1&t=8477#p35343 (lees de gehele thread aub), maar volgens mij is die fix al verwerkt in de nu beschikbare versie 3.21. Probeer die versie dus eerst.Roji wrote:Na een crash van Essential PIM op mijn U3 disk was het voor mij noodzakelijk om het programma opnieuw te instaleren. Toen ik op de website een net uitgekomen versie aantrof was ik zeer verrast en benieuwd. Echter na installatie, kreeg ik deze melding ook en kon dus mijn bestanden niet meer openen. Ik ga ook proberen of deze Quick-fix werkt -_- . Als iemand een link naar deze fix heeft zou dat mij heel erg vrolijk maken. ))
-
- Expert
Max, that's what I was saying to him.Max wrote:Sie müssen 3.21, NICHT 3.2
BTW, you answered in German, but this a Dutch (Netherlands) forum. German is 'Deutch' in its own language, just one extra 'e', but a big difference...
Bedankt de update naar de laatste versie deed de truck!
Ik kan de database weer openen.
Ik kan de database weer openen.
-
- Expert
Oh, really? Then maybe we should close this Dutch forum and ask all the Dutch EPIM users to stop using it and switch to another program?Max wrote:I love Germans much more actually)