Werken in Netwerk met EssentialPIM Pro

Discuss EssentialPIM in Dutch

Moderators: PeCe, Moozer

Post Reply
active care
Posts: 1
Joined: Wed Jun 25, 2008 3:37 pm

Werken in Netwerk met EssentialPIM Pro

Post by active care »

Hallo allemaal,

Ik ben een beginnende gebruiker van EssentialPIM Pro. Ik heb net een licentie binnengekregen en ben fanatiek aan de slag gegaan.
Het werken met EssentialPIM gaat prima, maar zodra ik mijn gegevens op een server wil opslaan gaat het mis.

Ik heb voor nu 1 licentie in mijn bezit, en wil er met 3 pc's mee werken. Ik heb al begrepen dat ik hiervoor 3 licenties moet hebben.

Maarnu: Het programma heeft firebird nodig om bestanden uit te wisselen met meerdere pc's. Is het zo dat als ik de nieuwe licenties binnenheb, dat ik tegelijkertijd met meerdere computers in EssentailPIM kan werken? En is er ergens een Nederlandse gebruiksaanwijzing te vinden over hoe ik dit alles instel?

Hopelijk kan een van jullie mij verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Mike
gui
Guru
Posts: 248
Joined: Mon Oct 31, 2005 1:27 pm
Location: Belgium

Re: Werken in Netwerk met EssentialPIM Pro

Post by gui »

active care wrote:Hallo allemaal,

Ik ben een beginnende gebruiker van EssentialPIM Pro. Ik heb net een licentie binnengekregen en ben fanatiek aan de slag gegaan.
Het werken met EssentialPIM gaat prima, maar zodra ik mijn gegevens op een server wil opslaan gaat het mis.

Ik heb voor nu 1 licentie in mijn bezit, en wil er met 3 pc's mee werken. Ik heb al begrepen dat ik hiervoor 3 licenties moet hebben.

Maarnu: Het programma heeft firebird nodig om bestanden uit te wisselen met meerdere pc's. Is het zo dat als ik de nieuwe licenties binnenheb, dat ik tegelijkertijd met meerdere computers in EssentailPIM kan werken? En is er ergens een Nederlandse gebruiksaanwijzing te vinden over hoe ik dit alles instel?

Hopelijk kan een van jullie mij verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Mike
Dag Mike,

spijtig genoeg kan ik u niet helpen. Ik werk niet met meerdere computers.
Misschien dat er in de groep iemand u kan helpen met uw probleem.
Bekijk ook eens de volgende link :

http://www.essentialpim.com/?r=support&pr=tutor

Hopelijk kan dat u op weg helpen.
Gui
Post Reply